รหัสบริษัทลูกค้า: 30088
Detail
【Job Description】
-Customer onboarding
-Customer relationship building
-Problem resolution and support
-Product usage monitoring and analysis
-Improving customer satisfaction
-Upselling and cross-selling
-Customer retention and contract renewal
-Internal collaboration
【Qualification】
-Required very good Japanese skill both Speaking and reading & writing
【Allowance & Benefit】
-SSO
-Provident Fund
-OT
-Mobile phone
-Perfect Attendance
【Working Hour】
-9:00 - 18:00
-Shift working
ประเภทธุรกิจ | 【NonMFG】Real Estate|不動産 |
สายงานที่เกี่ยวข้อง | Sales-Customer Success|カスタマーサクセス |
เงินเดือน | 40,000THB~50,000THB |
สถานที่ทํางาน | Bangkok|バンコク |
สถานีรถไฟฟ้าใกล้เคียง | BTS Phrom Phong |
นิคมอุตสาหกรรม | - |
เพศ | Any/どちらでも |
อายุ | 24~32 |
ภาษา |
Japanese: 母語話者とのやり取りが問題なく可能|Excellent Thai: 母語|Native |