รหัสบริษัทลูกค้า: 30404
Detail
【Job Description】
① Administrative tasks, email communication with financial institutions, and sales support duties
② Resume masking tasks
③ Internal helpdesk duties (system-related) *Calls involved
【Qualification】
- Thai nationality, Male and Female, 22-28 years old
- Welcome new graduate
- Japanese: N2 up
【Allowance & Benefit】
- Social Insurance
- Group Insurance
- Transportation Allowance (Actual)
- Full Attendance Allowance
- Health Check Up
【Working Hour】
As shift (Mon-Fri)
5 days per week (Shift Work)
①7.00-16.15
②8.00-17.15
③9.00-18.00
ประเภทธุรกิจ | 【NonMFG】Other Service|その他サービス |
สายงานที่เกี่ยวข้อง | Sales-Customer Service|カスタマーサービス |
เงินเดือน | 25,000THB~28,000THB |
สถานที่ทํางาน | Bangkok|バンコク |
สถานีรถไฟฟ้าใกล้เคียง | MRT Thailand Cultural Center |
นิคมอุตสาหกรรม | - |
เพศ | Any/どちらでも |
อายุ | 22~28 |
ภาษา |
English: 日常会話可能|Daily Japanese: 説明まで十分可能|Business Thai: 母語|Native |