รหัสบริษัทลูกค้า: 30984
Detail
【Job Description】
- Serve as the main point of contact for Japanese corporate clients
- Manage overall project progress, including coordination with internal Thai teams
- Conduct client needs analysis and clarify requirements
- Provide a wide range of business support services, such as:
Company registration in Thailand
Amendment of corporate registration details
Visa and work permit application support
Liaison with Thai government offices for various procedures
- Oversee and verify administrative and legal procedures in detail
- Coordinate communication between clients, internal staff, and relevant authorities
【Qualification】
- Thai nationality
- Any gender
- Age: 25-32 years old
- Business level or abve of Japanese speaking skill
- Experience of working at any Japanese company
【Allowance & Benefit】
- Social Insurance
- Perfect attendance allowance: THB 500/month
- Transportation allowance: Actual
- Mobile phone allowance: THB 300–500/month
- Bonus (based on company performance)
【Working Hour】
8.30ー17.30(Mon-Fri)
ประเภทธุรกิจ |
【NonMFG】Audit/Account|会計事務所 【NonMFG】Business Consulting|ビジネスコンサルタント |
สายงานที่เกี่ยวข้อง | Sales-Customer Service|カスタマーサービス |
เงินเดือน | 30,000THB~50,000THB |
สถานที่ทํางาน | Bangkok|バンコク |
สถานีรถไฟฟ้าใกล้เคียง | BTS Asok |
นิคมอุตสาหกรรม | - |
เพศ | Any/どちらでも |
อายุ | 25~32 |
ภาษา |
English: 社内会話可能|Intermediate Japanese: 母語話者とのやり取りが問題なく可能|Excellent Thai: 母語|Native |