14.05.2025

Japanese Coordinator & Admin (Representative Office / New Set Up 2024)

รหัสบริษัทลูกค้า: 31229

Detail

【Job Description】
- Support for operating Bangkok representative office
- Interaction with accounting firms and external outsourcing companies
- Internal/external interpretation (Visit to customer with Japanese MD)
- Support for Japanese MD
- Reporting duties to the Japanese head office
- Selection and negotiation work when relocating offices
- Human Resource Management
- Support for corporate registration procedures

【Qualification】
- Thai nationality, female, age between 28–35
- Japanese language skills at business level (JLPT N2 up)
- Experience in administrative work, general affairs, or sales coordination
- Able to handle multiple tasks and prioritize work effectively


【Allowance & Benefit】
- Social Insurance
- Health Check Up
- Transportation (Actual)
- Language Allowance
- Bonus

【Working Hour】
- Monday - Friday, 8.30 - 17.30

ประเภทธุรกิจ 【TRD】Oil & Mining & Energy|石油
สายงานที่เกี่ยวข้อง Accounting-Accountant|会計・経理
General Affairs-Interpreter|通訳
General Affairs-HR / Personnel|人事
Sales-Sales Coordinator|営業事務
เงินเดือน 40,000THB~50,000THB
สถานที่ทํางาน Bangkok|バンコク
สถานีรถไฟฟ้าใกล้เคียง BTS Asok
นิคมอุตสาหกรรม -
เพศ Female/女性
อายุ 28~35
ภาษา Japanese: 母語話者とのやり取りが問題なく可能|Excellent
Thai: 母語|Native