รหัสบริษัทลูกค้า: 31229
Detail
【Job Description】
- Support for operating Bangkok representative office
- Interaction with accounting firms and external outsourcing companies
- Internal/external interpretation (Visit to customer with Japanese MD)
- Support for Japanese MD
- Reporting duties to the Japanese head office
- Selection and negotiation work when relocating offices
- Human Resource Management
- Support for corporate registration procedures
【Qualification】
- Thai nationality, female, age between 28–35
- Japanese language skills at business level (JLPT N2 up)
- Experience in administrative work, general affairs, or sales coordination
- Able to handle multiple tasks and prioritize work effectively
【Allowance & Benefit】
- Social Insurance
- Health Check Up
- Transportation (Actual)
- Language Allowance
- Bonus
【Working Hour】
- Monday - Friday, 8.30 - 17.30
ประเภทธุรกิจ | 【TRD】Oil & Mining & Energy|石油 |
สายงานที่เกี่ยวข้อง |
Accounting-Accountant|会計・経理 General Affairs-Interpreter|通訳 General Affairs-HR / Personnel|人事 Sales-Sales Coordinator|営業事務 |
เงินเดือน | 40,000THB~50,000THB |
สถานที่ทํางาน | Bangkok|バンコク |
สถานีรถไฟฟ้าใกล้เคียง | BTS Asok |
นิคมอุตสาหกรรม | - |
เพศ | Female/女性 |
อายุ | 28~35 |
ภาษา |
Japanese: 母語話者とのやり取りが問題なく可能|Excellent Thai: 母語|Native |