รหัสบริษัทลูกค้า: 31666
Detail
【Job Description】
- Order entry and slip processing
- Coordination of delivery dates with suppliers and sales destinations
- Handling customer inquiries and creating quotations
- Inventory management
- Online product research
- Assisting with accounting tasks
- Preparing and applying for export/import documents, and corresponding with transport companies
【Qualification】
- Thai nationality
- Gender: Female
- Have working experience minimum 2 years
- Person who can think and act by self
- English intermediate level
【Allowance & Benefit】
- SSO
- Medical Insurance
- Health check up
- Transportation allowance : 3,000THB / month
- Provident found (※after 1 year service)
- Company dinner
- Company trip
- Bonus (※Depends on company performance
【Working Hour】
Mon ~ Fri
①8:00~17:00
②8:30~17:30
※can choose working hour form above 2 choices
ประเภทธุรกิจ |
【TRD】Rubber|ゴム 【TRD】Electronic Components(Semi Con |半導体・電子・電気部品 【TRD】Machinery|機械関連 【TRD】Plastic|プラスチック |
สายงานที่เกี่ยวข้อง | Sales-Sales Coordinator|営業事務 |
เงินเดือน | 18,000THB~20,000THB |
สถานที่ทํางาน | BKK Central|バンコク中央 |
สถานีรถไฟฟ้าใกล้เคียง | BTS Chong Nonsi |
นิคมอุตสาหกรรม | - |
เพศ | Female/女性 |
อายุ | 24~30 |
ภาษา |
English: 社内会話可能|Intermediate Thai: 母語|Native |