รหัสบริษัทลูกค้า: 32009
Detail
【Job Description】
QMR (Quality Management Representative)
• Make schedule plan internal audit, meeting and explain schedule plan to managements, auditors and auditees team
• Follow up and summary result of audit and explain to management and auditees Received schedule plan audit by CB and meeting /explain to Management and auditees team
• Drive initiatives for process improvement and operational efficiency
• Reporting to Top Management
Internal
• KPI (Leader) - to make KPI schedule plan meeting and explain to management team
• Summary meeting result and explain to management team
• Internal audit - Internal team auditor system, process and product
• Make calibration plan and control to achieve target
• Summary result audit and issued CAR to other section and follow
CUSTOMER
• Core team meeting and make internal schedule plan for trial/mass Production for new model
• Follow up and meeting result after trial each of stage to mass production
• Make and submit documents to customer each of stage trial to mass production (PPAP)
• Monitor result process and product after mass production
• Meeting internal team and make schedule plan of process &product change for trial and mass production
• Make document of change and submit to customers for mass production
• Monitor result process & product after mass production
• Claim/Complain and warranty
• Coordinate with customer and internal meeting problems and how to action Meeting, make and submit report and evident
• Support customers follow up countermeasure
SUPPLIER
• Coordinate with supplier new or change schedule plan and request
• Follow up supplier plan and request document (PPAP) for check and approval to mass production
• Claim/Complain and warranty
• Coordinate with supplier detail of problem and need countermeasure report, evident and follow up
• Control of all material receiving
• Supplier audit team
【Qualification】
• Thai nationality, age between 27 - 37 years
• Bachelor's degree in Engineering and Science (any field)
• At least 3-5 year working experience in the Quality Management System
• Proficient in MS Office, E-mail, Internet
• English communication and computer literacy
【Allowance & Benefit】
-รถรับส่งพนักงาน 4 เส้นทาง บางนา ธนบุรี ร่มเกล้า รามอินทรา
-ยูนิฟอร์ม (บางแผนก)
-ตรวจสุขภาพประจำปี
-ค่ารักษาพยาบาล
-ประกันชีวิต
-ประกันอุบัติเหตุและสุขภาพ
-วันลาพิเศษ
-เงินแสดงความยินดีเมื่อพนักงานสมรส
-เงินช่วยเหลือเมื่อพนักงานสียชีวิต
-เงินช่วยเหลือเมื่อสมาชิกในครอบครัวของพนักงานเสียชีวิต
-รางวัลการปฏิบัติงานตามอายุงาน
-กองทุนเงินทดแทน
-กองทุนประกันสังคม
-กองทุนสํารองเลี้ยงชีพ
-อื่นๆตามกฎบริษัท
【Working Hour】
จันทร์-ศุกร์ 8.30 –17.30 น.
ประเภทธุรกิจ |
【NonMFG】Water Treatment/ Wastewater Treatment|排水処理 【NonMFG】Engineering Service|エンジニアサービス |
สายงานที่เกี่ยวข้อง | Engineer(MFG)-QMS/ QMR|品質管理システム/品質管理責任者 |
เงินเดือน | 35,000THB~50,000THB |
สถานที่ทํางาน | Samutprakarn|サムットプラカン |
สถานีรถไฟฟ้าใกล้เคียง | - |
นิคมอุตสาหกรรม | - |
เพศ | Any/どちらでも |
อายุ | 27~37 |
ภาษา |
English: 社内会話可能|Intermediate Thai: 母語|Native |