รหัสบริษัทลูกค้า: 32512
Detail
【Job Description】
1. Responding to customer inquiries via phone and email
2. Order management (customers/suppliers)
3. BOI-related tasks (this will be the main responsibility)
4. Delivery management (coordination of delivery schedules with suppliers and customers)
5. Quotation checking
6. Delivery arrangement
7. Inventory control
8. Issuing invoices
9. Handling product defects and damages
10. Accompanying Japanese sales staff on business activities (including simple interpretation tasks)
【Qualification】
- Thai nationality/ Female/ 24-30 years old
- Japanese business level
- English intermediate level
- Import operations experience or BOI-related tasks for more than 2 years (per company, not in total)
- Microsoft Office skills (Word/Excel/Power Point)
- Communication skill
【Allowance & Benefit】
- Social insurance
- Annual Health Check
- Transportation Allowance: 2,000THB
- Bonus
【Working Hour】
8:00-17:00, Mon-Fri
ประเภทธุรกิจ |
【TRD】Electronic Components(Semi Con |半導体・電子・電気部品 |
สายงานที่เกี่ยวข้อง |
Logistic-Import & Export|輸出入 Logistic-BOI|BOI担当 Sales-Sales Coordinator|営業事務 |
เงินเดือน | 40,000THB~50,000THB |
สถานที่ทํางาน | Bangkok|バンコク BKK Central|バンコク中央 |
สถานีรถไฟฟ้าใกล้เคียง | BTS Phra Khanong |
นิคมอุตสาหกรรม | - |
เพศ | Female/女性 |
อายุ | 24~30 |
ภาษา |
English: 社内会話可能|Intermediate Japanese: 説明まで十分可能|Business Thai: 母語|Native |